چرا نبايد به زودي به فكر سفر رفتن باشيم

اطلاعات در رابطه با شرايط عمومي كشور

چرا نبايد به زودي به فكر سفر رفتن باشيم

اين پست شامل ارجاع به محصولات يك يا چند تبليغ كننده ما است. ممكن است هنگامي كه روي پيوندها به آن محصولات كليك مي كنيد ، غرامت دريافت كنيم. شرايط ارائه شده در اين صفحه اعمال مي شود. براي توضيحي درباره سياست تبليغات ما ، به اين صفحه مراجعه كنيد .

اين موضوع فقط زمان دارد تا خطوط كروز شروع به گردش معاملات هيولا كنند - درست است؟

اين از زمان شروع كار خاموش كردن خطوط در ماه مارس به دليل همه گير كوراو ويروس ، و به دلايل خوبي ، اين معمول در بين كشتي هاي دريايي و ناظران صنعت سفر بوده است .


پس از بحران هاي گذشته كه باعث ركود شديد مسافرت شده است ، مانند حملات 11 سپتامبر در سال 2001 ، خطوط كروز به تخفيف هاي بزرگي تبديل شده اند تا مردم به سمت رزرو برگردند.

اگرچه اين بار ممكن است عقل متعارف نادرست باشد.

از راهنماي TPG به تمام اخبار و به روزرساني هاي coronavirus ديدن كنيد

وقتي خطوط كروز در ماه هاي آينده از سر گرفته مي شوند - با فرض اينكه اين كار را انجام دهند - ممكن است نشانگرهاي سفر دريايي به اندازه بسياري از افراد فكر نكنند ، به اندازه بسياري از افراد ناظر بر صنعت دريايي باشند.

مايك دريسكول ، سردبير انتشارات كروز هفته صنعت ، به TPG گفت: "به طور خاص ، به رهبران آژانس هاي مسافرتي گفته مي شود كه خطوط كروز قصد هيچگونه كاهش قيمت ندارند. آنچه در 11 سپتامبر ديده شد. "در اين مرحله ، نيازي به كاهش قيمت گذاري وجود ندارد."

چگونه مي تواند اين باشد؟ قيمت گذاري كروز هميشه به دليل عرضه و تقاضا رانده شده است و تقاضا براي سفرهاي دريايي به وضوح كاهش مي يابد . در پرونده هاي نظارتي در روزهاي اخير ، دو تا از بزرگترين شركت هاي سفر دريايي از اصطلاح "معنادار پايين" براي توصيف رزرو براي بقيه سال 2020 استفاده كرده اند. تقاضاي كمتر براي سفرهاي دريايي به طور معمول منجر به كاهش قيمت مي شود.

اما معلوم مي شود تقاضا تنها چيزي نيست كه كاهش يابد. عرضه نيز هست.

در روزهاي اخير ، چندين شركت مسافرتي در اواخر سال جاري ، بازگشت به خدمت را ترسيم كرده اند كه شامل بازگرداندن تعداد معدود كشتي است.

براي اطلاعات بيشتر TPG كه هر روز صبح به صندوق ورودي شما ارسال مي شود ، در خبرنامه روزانه ما ثبت نام كنيد .

در يكي از اولين مصاحبه هاي يك به يك از زمان آغاز بحران كرونا ويروس ، رئيس جمهور نروژ كروز لاين هولدينگ و مدير عامل شركت فرانك دل ريو روز پنجشنبه به TPG گفت كه اين شركت در ابتدا عمليات را با فقط پنج يا شش از 28 كشتي خود شروع مي كند.

Norwegian Cruise Line Holdings شركت اصلي نروژي كروز لاين ، اقيانوسيه كروز و Regent Seven Cruises است .

دل ريو سناريويي را ارائه داد كه در آن فقط سه كشتي كروز خط نروژي در ابتدا عمليات پاييز را به همراه يك كشتي از مارك هاي اقيانوسيه و Regent از سر گرفتند. اين كمتر از 20٪ كشتي هاي شركت است.

كروز خط نروژي برخي از بزرگترين كشتي ها را در دريا ، از جمله سعادت نروژي در بالاي سر آب ، اداره مي كند.  (عكس از خط سفر دريايي نروژ).
كروز خط نروژي برخي از بزرگترين كشتي ها را در دريا ، از جمله سعادت نروژي در بالاي سر آب ، اداره مي كند. (عكس از خط سفر دريايي نروژ).
از آنجا ، اين شركت فقط چهار تا شش كشتي ديگر را در هر ماه اضافه مي كند. دل ريو گفت كه وي يك پروسه شش ماهه را پيش بيني كرده است تا هر كشتي را به خدمت خود بكشد.

همچنين به نظر مي رسد غول پيكر مسافرتي Carnival Corp. يك استراتژي براي اضافه كردن كشتي ها با سرعت اندازه گيري را ترسيم مي كند. نام تجاري Carnival Cruise Line اين شركت اخيراً اعلام كرده است كه قصد دارد با تنها هشت كشتي از 27 كشتي خود ، سفرهاي دريايي را در ماه آگوست از سر بگيرد . نام تجاري خواهر پرنسس كرويزس گفت كه چند روز بعد قصد دارد در ماه آگوست فقط يكي از 18 كشتي خود را به خدمت خود برگرداند كه تعداد بيشتري از آنها به تدريج در ماه هاي بعدي به خط برسد.

مرتبط: 2 تا از بزرگترين خطوط جهان تقريباً تمام سفرهاي تابستاني را لغو كرد 

Driscoll اظهار داشت ، چنين بازگشت افزايشي به خدمات بخشي از يك استراتژي آگاهانه براي جلوگيري از توسل به تخفيف هاي گسترده براي پر كردن كشتي ها است.

وي با اشاره به آژانس هاي مسافرتي كه هنوز بخش بزرگي از كليه سفرهاي دريايي را مي فروشند ، گفت: "به كانال خرده فروشي سفرهاي دريايي گفته مي شود كه مراحل توقف كشتي ها مجبور نيستند قيمت گذاري كنند."

در واقع ، دل ريو كاملاً به TPG گفت كه اين شركت قصد ندارد تخفيف هاي غير معمول را انجام دهد زيرا كشتي ها را به همراه مي آورد ، حتي اگر اين بدان معناست كه كشتي هايي با قايق بادباني پر و پر مي شوند. وي گفت كه كشتي ها به دليل عدم تقاضا احتمالاً فقط 50٪ يا 60٪ كامل قايقراني مي كنند. اين بسيار كمتر از حالت عادي است.

ما به محصول خود ايمان داريم. ما به گزاره ارزش كروزينگ ، گزاره ارزشي كه سه مارك ارائه مي دهيم و مشتريان ما بديهي است كه به آن اعتقاد داريم ، زيرا ما بالاترين بازده را داشته ايم ، "او گفت در توضيح اينكه چرا اين خط با تخفيف هاي غير معمول مواجه نمي شويم.

در تلاش براي تعادل عرضه و تقاضا ، خطوط كروز به اين واقعيت كمك مي كنند كه بسياري از افرادي كه قرار بود در سفرهاي اخير لغو شده از آنها قايقراني كنند ، اكنون اعتبارهاي كروز مسافرتي در آينده دارند كه بايد در يك يا دو سال ديگر مورد استفاده قرار گيرند.

مرتبط: چرا شما نبايد براي يك سفر دريايي لغو شده ، كوپن بزنيد

از آنجا كه اين افراد مجدداً سفرهاي خود را براي سال آينده و پس از آن با استفاده از اعتبارات دوباره شروع به چاپ مجدد مي كنند ، به افزايش تقاضا براي سفرهاي 2021 و 2022 كمك كرده است كه در غير اين صورت ممكن است كاهش يابد.

در يك پرونده مقرر در روز جمعه ، Royal Caribbean Cruises Ltd. (شركت مادر رويال كارائيب ، مشهور كروز ، آزامارا و سيلوروا) گفت كه رزرو هاي فعلي براي سال 2021 "در محدوده تاريخي" است كه در آن بايد در اين زمان از سال باشد. قيمت گذاري كه در واقع "بالا و پايين" نيست ، در "رقم هاي متوسط ​​متوسط" ، منطقي است.

نه اين كه ما بايد درباره اظهارنظرهايي درباره روند رزرو براي سال 2021 خيلي زياد بخوانيم. همانطور كه فليشيا هندريكس از باركليس ، تحليلگر اوقات فراغت ، روز دوشنبه در يادداشتي به سرمايه گذاران اشاره كرد ، هنوز مراحل اوليه رزرو براي سال 2021 است.

هندريكس خاطرنشان كرد: "در حال حاضر فقط درصد كمي از 2021 رزرو مي شود." "ما پس از افتتاح صنعت ، اعتبار بيشتري به رنگ رزرو مي دهيم."

مرتبط: بله ، مردم هنوز براي سفر به سال 2021 سفرهاي دريايي را رزرو مي كنند

البته اين بدان معنا نيست كه در هفته ها و ماه هاي آينده هيچ تخفيفي را مشاهده نخواهيم كرد. حتي در روزهاي اخير ، كارناوال برخي سفرهاي پاييزي را به Ensenada ، مكزيك ، خارج از لانگ بيچ ، كاليفرنيا ، با قيمت 25 دلار براي هر نفر ارائه كرده است. اين خط مقدماتي قايقراني هاي كوتاه باهاما و كارائيب غربي را با قيمت 26 دلار يا 27 دلار براي هر روز آغاز كرده است.

اينها در واقع قيمت نسبتاً پايين هستند. اما ، در حال حاضر ، آنها بيشتر از قاعده استثنا هستند. هميشه حركتهاي تاكتيكي در برنامه هاي سفر و سفرهاي خاص انجام خواهد شد. آنچه تماشاگران صنعت انتظار ندارند ، قابل توجه است ، اما در سراسر كشور علائم خاصي از نوعي فراتر از حد معمول است.

يكي ديگر از دلايلي كه ممكن است در ماه هاي آينده شاهد كاهش قيمت تورهاي مسافرتي با تخفيف چشمگيري نباشيم: ماهيت شيوع كورو ويروس به خودي خود است.

دل ريو در گفتگو با TPG اظهار داشت كه قيمت گذاري چيزي نيست كه مردم را از رزرو سفرهاي دريايي در حال حاضر باز دارد. درعوض ، نگراني از سالم ماندن است.

وي گفت كه كاهش قيمت در چنين شرايطي كمكي نخواهد كرد.

وي گفت: "تمام تحقيقاتي كه ما ديده ايم ، و ما تقريباً كمي انجام داده ايم ، اينست كه معيار شماره يك مشتري براي بازگشت به سفرهاي دريايي اين است كه آنها مي خواهند احساس امنيت كنند." "هيچ تخفيفي وجود ندارد ، ميزان هديه نمي دهد كه آنها را بازگرداند."

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.