چطوري تو ديسكاور گوگل ديده بشيم؟

اطلاعات در رابطه با شرايط عمومي كشور

چطوري تو ديسكاور گوگل ديده بشيم؟

بسياري از سايت ها درصد بالايي از ترافيك روزانه را از Google Explorer دريافت مي كنند! اما چگونه اين اتفاق مي افتد؟ و به عنوان يك وب سايت چه كاري انجام مي دهيد تا بتوانيد آنها را در Discover بهتر ببينيد؟

تفاوتهاي بين كشف Google و جستجوي كاربر در صفحه Google چيست؟
هنگامي كه كاربر مستقيماً يك عبارت را جستجو مي كند و وب سايت شما نمايش داده مي شود ، وب سايت شما با توجه به نيازهاي فعلي كاربر نمايش داده مي شود. مشاهده سايت شما در آن لحظه به نياز و نياز كاربر پاسخ مي دهد.

اما گوگل اكسپلورر چنين نيست. Discover بر اساس علايق كاربر و اطلاعاتي كه قبلاً توسط Google به طور جداگانه براي هر كاربر به طور جداگانه به دست آمده است نمايش داده مي شود. در حقيقت ، اگر يك كاربر در طول روز به جستجوي وب سايت هاي خبري بيشتري بپردازد ، چيزهاي بيشتري مانند اخبار را از هر چيز ديگري در Discovery تجربه مي كند.

 



اگر همين كاربر هميشه رفتار و منابع خود را تغيير داده يا در زمان معيني مثلاً جستجو براي عكاسي يا ورزش را انجام دهد ، در Discovery اطلاعات بيشتري در مورد اين مباحث جديد ارائه مي شود.

در نتيجه ، از آنجا كه درب Discovery هميشه روي يك پاشنه نمي چرخد ​​، در سئو مانور زيادي ندارد و كار خود را انجام مي دهد. اما اين بدان معنا نيست كه بايد در كنار هم قدم بزنيم و كاري نكنيم!

چگونه شانس خود را براي ديدن محتواي سايت ما در Google Discover افزايش مي دهيد؟
توجه داشته باشيد كه يادداشت زير 100٪ ضمانت مشاهده و مشاهده شما در Discovery نيست. اين به شما در بهبود و افزايش شانس خود در اين زمينه كمك مي كند.

عنوان مقاله بايد دقيقاً محتواي توليد شده را نشان دهد. مخاطبان را فريب ندهيد تا كليك هاي بيشتري دريافت كنند! (به ياد داشته باشيد ، اين از ديدگاه گوگل اصلاً جالب نيست و عواقب بدي براي شما به همراه خواهد داشت.)
از تصاوير مرتبط استفاده كنيد كه محتواي شما را نشان مي دهد. از تصاوير جعلي و اغراق آميز خودداري كنيد.
مطالبي كه شما توليد مي كنيد مطمئناً به كاربر ارزش افزوده مي دهد. در واقع كاربر بايد پس از ترك وب سايت شما راضي باشد و بتواند از مطالب شما سود ببرد.
صفحه وب شما حاوي اطلاعات دقيقي از جمله انتشار زمان انتشار ، آخرين به روزرساني ، نام نويسنده يا اطلاعات مربوط به شما مانند شماره تماس ، آدرس ، يا راههاي ديگر براي رسيدن به شما و ايجاد اعتماد به نفس خواهد بود. (مواردي مانند اطلاعات تماس يا آدرس ممكن است در صفحه يا عنوان باشد.)
اطمينان حاصل كنيد كه از مطالب جذاب و باكيفيت و جذاب از مطالبي كه توليد مي كنيد استفاده كنيد. براي جذب كاربران بيشتر براي قرار دادن كيفيت تصوير روي Discover ، لازم است كه تصوير شما نيز حداقل 1200 پيكسل عرض داشته باشد و حداكثر پيش نمايش تصوير: بزرگ باشد. يا اگر از آمپلي فاير براي وب سايت خود استفاده مي كنيد ، مطمئن شويد كه آرم سايت شما از تصوير استفاده نمي كند و تصوير مناسب براي محتواي توليد شده است!
در آخر ، دست كم نگيريد (E.A.T). با پيشرفت هرچه بيشتر ، اهميت اين الگوريتم براي Google بيشتر و بيشتر كاربر پسند مي شود. اصول كلي اين الگوريتم دقيقاً در Google Explorer و Search يكسان است.
و در نهايت، هميشه پيشرفت تغييرات ورود به سيستم در كنسول جستجو Discovery را مشاهده كنيد تا تأثير تغييرات خود را ببينيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.